Συχνές Ερωτήσεις
Ξέχασα τον κωδικό μου και δε μπορώ να συνδεθώ!
Στην πάνω μπλε μπάρα της αρχικής σελίδας του brands.gr, πατάς Εγγραφή και εμφανίζεται στα αριστερά ένα παράθυρο. Στο κάτω μέρος δίπλα από το κουμπί Σύνδεση , θα βρεις το σύνδεσμο "Ξέχασες τον κωδικό;". Εισάγεις το e-mail που χρησιμοποίησες κατά την εγγραφή σου για να λάβεις το e-mail επαναφοράς του υπάρχοντος κωδικού πρόσβασης.
Δεν μου έχει έρθει το email επιβεβαίωσης της εγγραφής μου.
Αν δεν βρίσκεις στα εισερχόμενά σου το email επιβεβαίωσης, πιθανόν να βρίσκεται στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σου.
Γιατί κάποιες φορές δε μου δίνεται η δυνατότητα να λάβω μέρος σε έρευνα, ενώ έχω λάβει σχετικό μήνυμα;
Όταν ο αριθμός απαντήσεων από μια ομάδα ερωτώμενων, βάσει του προφίλ τους, έχει συμπληρωθεί, η έρευνα κλείνει. Ως εκ τούτου σου συνιστούμε να απαντάς όσο το δυνατόν πιο σύντομα στις έρευνες που σου στέλνουμε.
Γιατί χρειάζεστε τόσες πληροφορίες για μένα;
Ανάλογα με τις προδιαγραφές του πελάτη που μας έχει αναθέσει την έρευνα, χρειάζονται συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών για κάθε έρευνα. Για παράδειγμα, μία έρευνα αγοραστικής συμπεριφοράς αυτοκινήτων έχει νόημα μόνο για κατόχους αυτοκινήτου, μία έρευνα για νέες γεύσεις μαρμελάδας έχει νόημα μόνο για όσους τρώνε μαρμελάδα, μία έρευνα για την περιποίηση των κατοικίδιων μόνο για ιδιοκτήτες σκύλου ή γάτας κ.ο.κ. Μερικές έρευνες χρειάζονται μόνο άντρες ή μόνο γυναίκες, ή άτομα που ζουν σε συγκεκριμένη περιοχή ή βρίσκονται σε συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα. Έτσι όσο περισσότερες πληροφορίες έχουμε για το δημογραφικό σoυ προφίλ και τις προτιμήσεις σoυ, τόσο πιο πιθανό είναι να λάβεις πρόσκληση για έρευνες που είναι σχετικές με εσένα, και να συλλέξεις περισσότερους πόντους!
Η συμμετοχή μου στις έρευνες είναι υποχρεωτική;
Εάν δεν έχεις χρόνο ή δεν επιθυμείς να λάβεις μέρος σε μια έρευνα, απλώς αγνόησε την πρόσκληση. Η συμμετοχή σου είναι προαιρετική. Ωστόσο, όσο δε συμμετέχεις, δε συγκεντρώνεις πόντους για να λάβεις δωροεπιταγή.
Πώς συλλέγω πόντους;
Με την παραλαβή του κάθε κουτιού καλείσαι να απαντήσεις σε ένα ερωτηματολόγιο για να αξιολογήσεις τα προϊόντα που έλαβες. Για κάθε ερωτηματολόγιο, λαμβάνεις 25 πόντους. Αν λάβεις μέρος σε έρευνα που δεν περιλαμβάνει δοκιμή προϊόντων, λαμβάνεις 50 πόντους.
Επίσης, μόλις συμπληρώσεις το προφίλ σου, οι πρώτοι 25 πόντοι πιστώνονται στο λογαριασμό σου, ενώ αν προσκαλέσεις στο brands.gr φίλους/ες σου, λαμβάνεις 25 πόντους για κάθε επιτυχημένη εγγραφή.
Πώς μπορώ να προσκαλέσω μέσα από την πλατφόρμα ένα φίλο μου;
Η διαδικασία είναι απλή. Μπαίνεις από το λογαριασμό σου στην Πρόσκληση Φίλου και συμπληρώνεις το email κάθε φίλου ξεχωριστά.
Με ποιον τρόπο λαμβάνω πόντους από την προσθήκη φίλου;
Οι πόντοι πιστώνονται στο λογαριασμό σου μόλις ο κάθε φίλος σου - που έχει λάβει πρόσκληση - εγγραφεί. Παρακαλούμε σημείωσε ότι ο φίλος που προσκάλεσες θα πρέπει να κάνει εγγραφή μέσω του συνδέσμου που έλαβε από την πρόσκλησή e-mail σου, και όχι πηγαίνοντας ο ίδιος στην αρχική σελίδα του brands.gr.
Τι μπορώ να κάνω όταν δεν έχω πρόσβαση σε μία έρευνα;
Σε γενικές γραμμές συνιστάται να λαμβάνεις μέρος στις έρευνες όσο το δυνατόν πιο σύντομα μετά την πρόσκληση e-mail που θα λάβεις, έτσι ώστε να μπορέσεις να ολοκληρώσεις το ερωτηματολόγιο προτού κλείσει η έρευνα. Μερικές φορές χρειαζόμαστε την ανταπόκρισή σου αρκετά γρήγορα, όμως θα σου δίνουμε πάντα τον εκτιμώμενο χρόνο μέχρι τη λήξη της έρευνας. Εάν αντιμετωπίζεις πρόβλημα κατά τη μετάβασή σου στη σελίδα της έρευνας, παρακαλούμε δοκίμασε πρώτα να αντιγράψεις τον σύνδεσμο (link) που θα βρεις στο e-mail που σου εστάλη, στο πρόγραμμα περιήγησης (browser) που χρησιμοποιείς, ή ανοίγοντας ένα νέο περιηγητή. Διαφορετικά επικοινώνησε μαζί μας, επισυνάπτοντας στο μήνυμά σου το σύνδεσμο της έρευνας, ώστε να εντοπίσουμε γρήγορα το πρόβλημα.
Γιατί κάποιες φορές δε μπορώ να προχωρήσω στις απαντήσεις κάποιων ερωτηματολογίων;
Στην αρχή των περισσότερων ερωτηματολογίων υπάρχουν ερωτήσεις-φίλτρα, ώστε να διασφαλίζονται κάποια σημαντικές προδιαγραφές της έρευνας. Εάν δεν έχεις συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ή συγκεκριμένη καταναλωτική συνήθεια, η άποψή σου δεν είναι σχετική και δε μπορείς να προχωρήσεις στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
Πώς εξαργυρώνω τους πόντους που έχω συλλέξει;
Μόλις συλλέξεις 175 πόντους, θα λάβεις στο λογαριασμό σου δωροεπιταγή των 6 ευρώ, την οποία θα μπορείς να εξαργυρώσεις στις συνεργαζόμενες αλυσίδες σούπερ μάρκετ μέσα σε διάστημα 1 χρόνου.
Τι χρειάζεται να κάνω εάν επιθυμώ να διαγραφώ από το brands.gr;
Εάν δεν επιθυμείς πλέον να είσαι μέλος του brands.gr, μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να διαγράψεις το λογαριασμό σου. Ωστόσο σε αυτή την περίπτωση θα χάσεις τους πόντους που έχεις συγκεντρώσει. Για να διαγραφείς ακολούθησε έναν από τους παρακάτω τρόπους:
- Μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στον ιστότοπο ,
- Στέλνοντας e-mail στην διεύθυνση ΙNFO@BRANDS.GR,
- Στέλνοντας ταχυδρομικά γραπτό αίτημα ακύρωσης στα στοιχεία: WEST A.E., M.Χατζηδάκη 4, 15238 Χαλάνδρι
Πώς διασφαλίζεται η εμπιστευτικότητα των προσωπικών μου δεδομένων;
Τα στοιχεία μέλους είναι αυστηρά εμπιστευτικά και φυλάσσονται σε μια ασφαλή κρυπτογραφημένη βάση δεδομένων. Όταν συνδέεσαι και πραγματοποιείς οποιαδήποτε ενέργεια στην ιστοσελίδα του brands.gr, η σύνδεση με τον διακομιστή μας είναι επιπλέον κρυπτογραφημένη με τη χρήση του SSL (Security Socket Layer). Το SSL είναι ένα πρωτόκολλο κρυπτογράφησης που ασφαλίζει το κανάλι επικοινωνίας και επιτρέπει την αναγώριση του διακομιστή- αυτή η τεχνολογία θεωρείτε μία από τις ασφαλέστερες διαθέσιμες σήμερα.
Οι απαντήσεις σου σε οποιαδήποτε έρευνα είναι πάντα ανώνυμες - τις συνδέουμε μόνο με τα δημογραφικά στοιχεία για ερευνητικούς σκοπούς.
Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι άλλο, είμαστε πάντα στην διάθεσή σου!